علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 304
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 179744
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


لیگ برتر جهانی دارت 2014

"فیل تیلور" پس از 4 هفته انتظار ، اولین پیروزی را در لیگ برتر 2014 کسب کرد!!

در هفته چهارم لیگ برتر 2014 ، "نیو آرنا" واقع در شهر گلاسگو اسکاتلند میزبان 10 مرد لیگ بود. جایی که بیش از 10 هزار نفر از نزدیک به تماشای 5 بازی دیدنی این هفته پرداختند.

گروه ترجمه- حسین خسروی- "پیتر رایت" شگفتی ساز این روزهای PDC با نتیجه سنگین 7 بر 1 (لگ) "آدرین لوئیس"  را در هم کوبید تا به تنهایی بر صدر جدول بوسه زند. در این مسابقه 2 حریف 2 لگ اول را با هم تقسیم کردند ولی در ادامه این "پیتر رایت" بود که 6 لگ پیاپی را به سود خود به پایان رساند و حریف نامدار خود را با شکستی تلخ بدرقه کرد. "رایت" که هفته گذشته "فیل تیلور" را مغلوب نموده بود، در مقابل دیدگان هموطنان خود با شکست قهرمان اسبق جهان، توانست خود را به عنوان مدعی جدی کسب مقام قهرمانی لیگ برتر 2014 مطرح کند.

"گری اندرسن" دیگر اسکاتلندی حاضر نیز با نتیجه 7 بر  5 (لگ) بر "دیو چیزنال" غلبه نمود تا حاضرین در سالن با شور و اشتیاق فراوان به تماشای بازی ها ادامه دهند. نقطه عطف این دیدار در لگ ششم رقم خورد، جایی که اندرسن به زیبایی هر چه تمام تر170 را فینیش کرد و کار را به تساوی کشاند و در ادامه با برتری در این دیدار دومین پیروزی این فصل خود در لیگ برتر را ثبت نمود.

سومین اسکاتلندی لیگ "رابرت تورنتون" با تساوی 6 بر 6 (لگ) برابر "وس نیوتن" متوقف شد تا سه گانه اسکاتلند در هفته چهارم شکل نگیرد.

اما گل بازی های هفته چهارم جدال تمام هلندی قهرمان اسبق و قهرمان حال حاضر جهان  RVB (ریموند فن بارنوالد) و MVG (مایکل فن گرون) بود. در این دیدار فوق العاده مهیج و تماشایی ، این "بارنی" با تجربه بود که مرد شماره 1 دارت جهان "مایک قدرتمند" را با نتیجه 7 بر 5 (لگ) شکست داده و نوار پیروزی های "فن گرون" را در هفته چهارم قطع نماید. میانگین score "بارنوالد" در این دیدار 107.31 بود. "بارنی" در این بازی 12 تا +100 ، 10 تا +140 و 5 تا 180 به ثمر رساند.

اما بالاخره "فیل تیلور" رپس از سه هفته ناکامی موفق شد با شکست "سایمون ویتلاک" به اولین برد خود در این فصل لیگ برتر دست یابد. "تیلور" در این دیدار نمایشی قابل قبول را ارائه کرد و با میانگین score 104.82 و با زدن 7 دبل از 9 دبل ممکن نوید بازگشت به روزهای اوج خود را داد.

 

 منبع : http://dartsiran.mihanblog.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com